iso22000

مشاوره اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ در تبریز

شرکت مهندسی رکا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره ، ثبت و صدور گواهینامه های بین المللی با قابلیت رهگیری و رجیستر در کمترین زمان ممکن (مشاوره اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ در تبریز)

استاندارد ایزو ۲۲۰۰۰

این استاندارد در سال ۲۰۰۱ برای معرفی سیستم مدیریتی کیفیت یکپارچه برای شرکت های فعال در زمینه مواد غذایی ارائه شده است.ایزو ۲۲۰۰۰ برای تمام شرکت هایی که در تولید، توزیع و فروش مواد غذایی فعالیت دارند، توسط سازمان جهانی استاندارد تنظیم شده است.این ایزو تمام کم و کاستی های استانداردهای دیگر و HACCP را برای فعالان صنایع غذایی برطرف کرده و تمام اصول را پوشش داده است.(مشاوره ایزو ۲۲۰۰۰ در تیریز)

مزایای مشاوره ایزو ۲۲۰۰۰

دستورالعمل ایزو ۲۲۰۰۰ در سه قسمت مهم تقسیم بندی شده است:

سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی

سیستم مدیریت کیفیت مواد غذایی

شکایت سنجی مشتریان (آشنایی بیشتر با ایزو)

اهمیت ایزو ۲۲۰۰۰

مدیریت ایمنی مواد غذایی به سرتیتر بسیاری از اخبار در سراسر جهان تبدیل شده است و اگر مشاغل کسب و کار ها و تجارت های این حوزه تصمیم به چشم پوشی از آن بگیرند ، نتیجه آن ببسیار زیان بار خواهد بود. با اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ ، شما تعهد خود را نسبت به ایمنی مواد غذایی و پایبندی به مقررات مربوط به ایمنی مواد غذایی ثابت خواهید کرد.

با اخذ گواهینامه ، شما احترام خود را نسبت به ایمنی مواد غذایی به مشتریان و ذینفعان خود ثابت خواهید کرد. علاوه بر این ، شما یک مجوز شناخته شده در سراسر جهان در مدیریت ایمنی مواد غذایی به دست خواهید آورد. به اینصورت که تمام مراحل و سیاست های لازم برای کاهش خطرات و تقویت پاسخگویی و شفافیت حوزه محصولات غذایی را پیاده سازی خواهید کرد. این به نوبه خود با بهبود شهرت برند شما و منجر به افزایش احتمالی حجم تجارت ، به شما یک مزیت رقابتی می دهد.(اخذ گواهینامه ایزو ۲۲۰۰۰ در تبریز)

شرایط اخذ گواهی ایزو ۲۲۰۰۰

اخذ گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ ISO22000 توسط مراکز صدور گواهینامه انجام میپذیرد سازمان متقاضی اخذ گواهی میبایست یکسری اقدامات بابت الزامات سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی انجام دهد مستندات جهت اخذ گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ تهیه نماید سپس اقدام به گرفتن گواهی ایزو ۲۲۰۰۰ نماید بهتر میباشد.(آموزش ایزو)

شرکت مهندسی رکا برترین مجموعه مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت ایزودر شمال غرب کشور